Nytt år

Godt nytt år alle mine lesere 🙂 Her avsluttet vi det gamle året med en koselig feiring med gode venner. Blitt en tradisjon, er 5 året på rad at samme gjengen er samlet hos oss ❤ 

Barna la seg til vanlig tid, Iselin (2 år) sov gjennom alt bråket kl 00. Thomas  (5 år) kom truslene ut i stua i år å, når bråket begynte 🙂 Stod inne i stua å så på rakettene.

Tidligere på kvelden tok vi de med ut så de fikk hvert sitt stjerneskudd. Thomas er litt redd de, men Iselin elsket de. “Mamma, mer lys” 🙂

På strikkefronten har jeg blitt ferdig med saragenseren. Deilig, myk og varm genser som allerede er mye brukt 😉 Og så lett genser. Genseren er strikket i Fearytale fra Du Store Alpakka.

Mamma har lagt inn bestilling på slik genser å, men i ensfarget rød. Blir nok bursdagsgave tenker jeg. Hun ønsker seg også Nancykofte i blåtoner. Så det får bli jul det da 😛

Og er alt i gang med julegaver for 2017 😛 Akkurat nå har jeg to løvlisjal på pinnene. Strikker et til meg selv (lilla/grå), men gikk tom for garn. Så i påvente på mer garn, så la jeg opp til et til 🙂

Julevotten2016 er helt ferdig også 🙂 De ble til julegave til bestemor. Ble veldig fornøyd med de, både jeg og henne. Søtt mønster på utsiden, og inni står det god jul på 5 språk.

En liten oppdatering for hele 2016:

Alt i alt vært et veldig fint år. Ungene har vokst masse, og Iselin har blitt ei selvstendig lita dame med klare meninger og masse språk 😜 Thomas har begynt med briller for å se om det hjelper mot all hodepinen. Han syns det er super kult med briller! 🤗 Kristoffer har begynt på ungdomskolen, og har fått seg iphone igjen 😜 Og Benjamin har blitt så stor gutt at han flyttet i egen leilighet i sommer, tror han trives veldig godt der. Men alltid koselig når han tar seg en tur hjem ❤ Yngve har vært superflink i høst og lagt nye gulver i hele stua vår, med hjelp fra Benjamin som også la ny strøm i stua 😊 Meg selv; har vært flink å gått ned 33 kg, og fått et mye lettere liv på alle måter. Kroppen er bedre, helsa er bedre og jeg orker så mye mer med tanke på både trening og unger. Livet smiler. Jeg har også fått meg praksisplass på verdens beste arbeidsplass, Steinberg skole, og blir ansatt som tilkallingsvikar der etter vinterferien 2017.

Og i februar får vi en søt liten pus som flytter inn hos oss 🙂 Det gleder vi oss til.

Julebilder av min lille familien, og to av gavene jeg/vi fikk til jul. Sokker fra bestevennen min, og søtt maleri fra Iselin ❤ vi fikk mye annet fint også 😉

Avslutter med mine 9 mest likte bilder på instagram 🙂 Kos dere, og takk for at dere titter innom! Fortsatt godt nytt år til dere alle 🙂

Leave a Reply

