Pickles ❤

Idag har jeg, og Birgitte (@billabirgitte), vært en tur i Oslo. Skulle egentlig til spesialist kl 14, men kl 13 ringer han å avlyser pga noe akutt som hadde dukket opp. Så Osloturen som hadde et mål, ble bare en dyr tur i hverdagen 😛 Hehe


(Foto: @billabirgitte)

Men, fikk en tur innom Pickles og der ble set kjøpt garn til “den genseren”. Pickles tweed og Pickles silk mohair 🙂 Ble en dyr genser, men de har jeg få av, så det skal nok gå bra 🙂


Jeg har også snart ferdig et sokkepar. De er strikket i Regia pairfect. Arne & Carlos garn. Disse er til ei jente som heter Jennie. Hun ønsker seg nye sokker av “tante” 🙂

I tillegg har jeg også begynt på Saragenser til mamma, og løvlisjal i bruntoner. Løvlisjalet til meg selv gikk av pinnene i går. Men har ikke fått blocket det ennå, så bilde kommer når det er ferdig. Prøve å få gjort det i morgen 🙂

Leave a Reply

