Alt og ingenting

Igjen lenge siden jeg har oppdatert, så her kommer et ras 😉 Jeg har begynt å jobbe fult, så dagene går i ett her. Glemmer både tid og sted 😛 En uke igjen nå, så er det vinterferie.

Begynner med noen bilder av Tussi. Vår søte lille nøste som har blitt 12 uker. Hun er ei herlig frøken, som gjør masse hun ikke får lov til… Hehe


Men hun er jo bare verdens nydeligste kattejente ❤

Over til litt strikkekos. Jeg har fått ferdig Sara genseren til mamma. Strikket i fearytale. Holdt på å bli til en lite UFO, men takket være utfordringen til @einkopptetakk, så ble den ferdig 🙂


Mottakeren ble fornøyd, og den passet perfekt.

Jeg har også strikket 450 farger vottene fra Vottelauget. Super kule! 🙂 Kan hende det blir et par til av disse vottene 🙂


Virker som varme og super gode votter. Disse er en gave, men kan hende jeg må strikke et par til meg selv å 🙂

På søm fronten har jeg fått sydd to prosjektbagger. Mamma tinga på den ene (skulle egentlig selge den, men kunne ikke si nei). Den andre er til ei flott dame som jeg kjenner 😉


Stoffet er bare så herlig ❤ Elsker det! Men finner dessverre ikke mer av det på eBay for øyeblikket. Men må nok følge med, for i det sekunder jeg finner mer, så skal det hjem hit 😛

Samstrikket med regnbuefarger hos @malsenogmor går også fremover. Har kommet ennå litt lengre enn på dette bildet. Har igjen et par runder på vrangborden nederst på bolen, så er det bare armer, oppklipp, knappestolpe og halskant igjen. Tror den blir veldig kul! #lettmatros


Garnbestilling den siste tide… Et nøste med nydelige farger fra @tanteull.


Og et fra @a_homespun_house ❤


Og så har jeg fått garn til Dagmarskjole (@petiteknitt). Nydelig blåfarge. Denne kjolen kom på pinnene igår ❤


Driver også med en ny genser i voksen størrelse om dagen. Teststrikker Twist and Shine for @oslowool. Strikkes i Drops Air, og tror den blir meget bra! Myk og god genser, og veldig lett genser. 


Så over til denne helgen. Jeg og to venninner har vært på hyttetur. Uten barn 😀 Vi har storkost oss, bare slappet av og strikket/heklet. Det har vært veldig deilig å komme seg litt bort fra hverdagen 🙂 Vi har også lagd våre egne kopper.


Ellers har Iselin (2 år) vært på sin første kinotur sammen med storebror (5 år), bestemoren sin og meg. Det gikk over all forventning. Satt kjempe fint, og var veldig rolig. Litt prat ble det, men hun er jo bare 2 år da 😉 Det som var mest stas med hele turen (for henne) var nok at hun fikk sin egen eske med baconcrisp, som var bare hennes! Det var stort det 😛 Hehe… vi så Dyrene i Hakkebakkeskogen 


Et siste bilde av mine to skjønnheter.. det har vært karneval i barnehagen 🙂

Leave a Reply

